Pages

PAHANG AREA ONLY

OUR LOCATION - PAHANG
** all the delivery service is free for the customer within the area of PEKAN & KUANTAN only . Delivery charges will be imposed for the order from the other areas .

Thursday, September 27, 2012

PRODUCT IS ON GOING


salam semua

dah lama saya tidak update gambar terbaru mengenai projek-projek di Bengkel Abassa , bukan tidak ada , cuma ada kalanya kekangan masa membuatkan saya tidak dapat mengupdate gambar-gambar dan hasil kerja tangan terbaru syarikat .

Insyaallahh dalam masa terdekat nanti saya akan letakkan gambar-gambar terbaru product dari syarikat kami , sama - sama kita nantikan .

dan kepada sesiapa sahaja yang ingin menempah atau bertanyakan berkenaan tempahan kerja-kerja besi boleh terus hubungi saya atau suami saya di talian yang diberikan .

Terima kasih

No comments: